Träning vecka 47

Även den här veckan blev det lite tunt med träningen. På tisdagkväll träffade jag en vän och sedan torsdag har jag varit hos B i Dortmund. Nästa vecka är det också fullt upp, men förr eller senare hinner jag väl med mera igen.
 
Måndag
20 min löppass (2 km, 184 kcal)
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (22,5 kg)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg)
Bröst: Bröstflyes (20 kg)
Mage: Situps (200 klassiska + 2*40 sneda crunches)
 
Onsdag:
Armar: Biceps med 3 kg hantlar (3*20)
Mage: Plankan 1+1 minut (1 min med böjda armar, 1 min med raka armar)
 
Söndag:
Mage: Plankan 1+1 minut
Ben: Jägarvilan 
Armar: Tricepsdips på stol (3*15)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!