18 oktober 2013

Suck pust och stön, säger jag bara. Jag har alldeles för mycket att göra just nu - zu viel um die Ohren, som tyskarna säger. Inte bara stressigt på jobbet utan även alldeles för mycket grejer att ta hand om privat.
 
Idag susar vi iväg till Nordrhein-Westfalen direkt efter jobbet: Först till Hagen för att skriva under Bs hyreskontrakt för en möblerad lägenhet, sedan vidare till Mönchengladbach. Om allt går bra får vi äntligenäntligenäntligen krama om hela familjen H ikväll. Imorgon på förmiddagen åker vi sedan vidare till Krefeld där vi får hämta Bs nya bil. Han sover ju knappt mer på nätterna, haha.
 
Ja och efter att vi har fått bilen kör vi tillbaka till Dortmund - jag med Golfen och B med sin nya Audi. En av Bs vänner köper nämligen Golfen, så den lämnar vi hos honom i Dortmund innan vi kör vidare hem till good old Oldenburg.
 
Och de kommande veckorna blir knappast mycket lugnare. Jag ser rynkorna växa i ansiktet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!