Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

Det är knappt så jag kan tro att det är sant, men jag har faktiskt köpt ett nytt objektiv nu. Det sista köpte jag för två år sedan...
 
Och det är inte vilket objektiv som helst, utan ett som jag har drömt om lääänge. Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS US, that is. Canons egna 100mm-makroobjektiv. Ur deras L-serie. Wenn schon, denn schon, säger tysken. Om man ska unna sig något, så ska man unna sig något bra. 
 
Det funkar lite annorlunda än mina andra objektiv, så jag blir tvungen att vänja mig först, men första intrycket är: Perfekt. Och något som kostar så mycket kan (och får) bara vara bättre än bäst.
 
Här en första bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!