Helgen

En skön helg ligger bakom oss. Det har faktiskt inte hänt särskilt mycket, men vi har verkligen njutit av fina dagar. Efter en rätt kaotisk och hektisk arbetsdag unnade jag mig på fredag kväll två (!) donuts från en ny butik medan vi tittade på The Voice of Germany. De bara slank ner och jag hade inte ens en gnutta dåligt samvete. Så det så.
 
 
Donut "Istanbul" till vänster, "London" till höger. 
 
I ett senare skede kommer jag väl knappt att tro på det själv, men på lördag hade vi 19-20 grader och sol. Vi drack eftermiddagskaffe på en uteservering. Den 26 oktober...! Lite shopping och en riktigt trevlig kväll på Strohhalm förgyllde dessutom lördagen.
 
Söndagen tillbringade vi med att undra om vädret har fått höstinfluensa: Det gick från sol till storm till ösregn i flera omgångar under dagens lopp. Så istället bakade vi en plommonkaka och åkte till vår gudson och hans föräldrar där vi åt gott, byggde höga legotorn, skrattade och hade det bra. 
 
En lång arbetsvecka väntar på mig; det blir jobb hela lördagen också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!