Helgen

"Fix und fertig" aka helt slutkörd är jag efter helgen. Inom knappt 30 timmar blev det Oldenburg - Hagen - Mönchengladbach - Krefeld - Mönchengladbach - Dortmund - Oldenburg, delvis med två bilar:
 
 
Efter att ha skrivit under hyresavtalet för Bs möblerade lägenhet i Hagen körde vi vidare till våra goda vänner i Mönchengladbach där vi åt och pratade en stund. Lördagen började vi med ett soligt besök (nästan 20 grader!) i våra vänners kommande hus. Därfifrån körde vi 30 km vidare för att hämta Bs nya bil - med den körde vi tillbaka till Mönchengladbach för att våra vänner skulle få se den. Därifrån bar det med två bilar vidare till Dortmund till några bekanta som köpte Bs gamla bil. Efter att ha ätit, skrattat och träffat två nya "Dortmundare" bar det av hemåt. Jösses vad slut jag var då jag kom hem. Det blev bara soffan och The Voice för hela slanten resten av kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj hjälp låter som att ni har haft tillräckligt med program! Jag visste förresten inte att Oldenburg ligger där! Jag hade liksom för mig att det låg någon helt annanstans. Hehe. Alltid lär man sig något nytt :)

Svar: Ja hälp, det var verkligen för mycket! ;) Det finns ett annat Oldenburg i Schleswig Holstein, vi bor i Oldenburg (Oldenb.). ;)
kunterbunt

2013-10-21 @ 14:53:54
URL: http://www.saralene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!