12 september 2013

Hallå hallå och hälsningar från kaoset... Just nu är det inte mycket tid man har över för andra grejer än jobb, så bloggen har fått lida något som ni säkert märkt. Men men, I'll be back i vanlig ordning förr eller senare.
 
Här jobbar vi alltså tills vi knakar, känns det som just nu. Vår nya chef började för en dryg vecka sedan, men stressen har faktiskt ingenting med honom att göra. Vi skulle kunna jobba dygnet runt just nu och ändå inte hinna ikapp. Man får se det positivt helt enkelt: Det blir i alla fall inte tråkigt.
 
För övrigt så är hösten på intåg: Det är mörkt på morgnarna, strecket på termometern kryper neråt och paraplyet är i flitig användning. Än går jag envist i mina ballerinor, men även jag inser att det väl verkligen så småningom börjar bli dags för dem att ta en liten paus. 
 
En arbetsvecka kvar - sedan har vi en vecka semester. Nej, ingen solsemester, men förhoppningsvis ändå en väldigt avkopplande och lagom lugn semester.
 
Tack och hej, leverpastej! Vi hörs inom kort.
 
Så här skulle jag gärna sitta igen en kort stund. Men imorgon är det ju helg, som tur!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!