Träning vecka 37

Måndag:
15 min cykelpass (8,3 km)
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (22,5 kg)
Rygg: Rodd (level 6), latsdrag till bröst (40 kg)
Bröst: Klassisk bänkpress (level 9)
Mage: Situps (200 klassiska + 2*40 sneda crunches), plankan (ca 2 minuter)
 
Onsdag:
20 min Cykelpass
Axlar: Axelpress (15 kg), hantellyft åt sidan (2,5 kg)
Rygg: Latsdrag bakom huvudet (40 kg), hyperextensions med 5 kg vikt
Mage: Situps (2*100 klassiska, 2*40 sneda crunches)
Ben: Stående vadlyft (3*15)
 
Torsdag:
Mage: Plankan (2 min), plankan med armlyft (1 min)
Ben: Stående vadlyft (3*15)
 
Fredag:
Biceps med hantlar (3 kg, 3*20)
 
Söndag:
Liggande tricepspress med hantlar (3 kg, 3*20)
 
Bildkälla: Pinterest
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!