Thailändska hudoljor

Jag köpte en hel del hudoljor när vi var i Thailand - och som tur är höll de till och med i kappsäcken, det kunde ha bivit lite kletigt, haha! Oj vad jag kommer att sakna dem när de tar slut... Jag har gått och blivit alldeles förtjust speciellt i kokosolja den senaste tiden, redan innan semestern. Kokosolja kan man använda till nästan vad som helst; jag använder den främst som hårkur och som hudkräm på kvällarna - men den som vill kan lika bra använda den för att svänga ihop något i stekpannan...! Lite multitasking, den där kokosoljan!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!