Nya träningsskor

Det farliga med träningsskor är att de mestadels ser ut som nya ännu efter flera år (om man använt dem enbart inomhus alltså), även om de redan sett sina bästa dagar. Så länge håller träningsskor de facto inte. Efter att ha gått och diskuterat med mig själv i flera veckor (jag vet ju att jag behöver nya, men finns det något tråkigare och svårare än att köpa nya träningsskor?) blev det ett spontant köp i Nordrhein-Westfalen förra helgen, Asics Gel Fujitrabuco.
 
Granna som attan, men bekväma som tusan. Inte Nike som jag egentligen sökte efter, utan Asics som jag egentligen aldrig tyckt om. På tyska säger man, "Erstens kommt es anders, zweitens als man denkt". Det blir aldrig som man tänkt sig. Men nöjd, det är jag, och det är väl det som räknas?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!