The Weekend

Medan de flesta av er redan börjat arbetsveckan njuter jag fortfarande av en långhelg hos min man. Hittills har det varit hur skönt som helst och gjort oss båda väldigt gott!
 
På lördag tillbringade vi hela dagen i Düsseldorf. Medan B var på seminar unnade jag mig lite shopping på egen hand (i Düsseldorf vet man ju knappt var man ska börja...!), kryddat med en frukost vid Starbucks och en god lunch i vår stamlokal Las Tapas.

Kaffe i Düsseldorf på lördagmorgon - i väntan på att butikerna skulle öppna (den dåliga bildkvaliteten beror på att alla bilder är tagna med mobiltelefonen).
 
I väntan på lunch.
 
På söndag besökte vi en utställning med nyckelfärdiga hus i Wuppertal. Oh hjälp alltså! I en del hus hade jag kunnat flytta in på direkten!
 
Ett av de snyggaste badrummen vi såg på utställningen, till och med med bastu!
 
Idag besökte jag B på jobbet och fick äntligen kontrollerat mina ögon. Resultatet: Jag behöver inte glasögon! Det blev en liten happydance där hos hans kollega!
 
Medan det hemma i Oldenburg lär vara isande temperaturer är det milt i Nordrhein-Westfalen. Kanske jag stannar här. Nej skämt åsido, imorgon kväll (eller senast på onsdagmorgon) bär det tillbaka hem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!