Träning vecka 3

Måndag
15 min löppass (2 km, 182 kcal)
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (22,5 kg)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg), rodd (level 6)
Bröst: Sned bänkpress (10 kg), klassisk bänkpress (level 9), bröstflyes (20 kg)
Mage: Situps (200 klassiska + 2*40 sneda crunches), benlyft (3*15)
 
Tisdag
Planka på boll (1+1 minut - japp här är jag mycket sämre än på vanlig planka!)
 
Onsdag
15 min löppass (2 km, 180 kcal)
Axlar: Axelpress (15 kg), hantellyft åt sidan (2,5 kg)
Rygg: Latsdrag bakom huvudet (40 kg), hyperextensions med 5 kg vikt
Mage: Situps (2*100 klassiska, 2*40 sneda crunches)
 
Torsdag
Planka på boll (1+1 minut)
 
Söndag
Plankan (2 min normalt, 1+1 minut på boll)
Axelövningar med hantlar enligt ett kort träningsprogramm som jag hittade på youtube (ja alltså inte lika stora jätte-hantlar som han i videon då förstås, haha!):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!